Vesna Kostadinović – Novi sadržaji Kraljevih Čardaka: Da li smo sve ispričali o Čardacima ili postoji nešto što niko ne zna? Šta Vas očekuje novo u prelepom kompleksu? Taman kada pomislimo da Čardaci postavljaju standard ugostiteljstva i aktivnog turizma na Kopaoniku desi se nešto novo. Nešto što niko ne očekuje. ,,Grad na Kopaoniku” kako su sami gosti Čardaka dali ime ovom predivnom Hotelu i ovog puta nam priredjuje prijatna iznenadjenja.

Kao što smo i obećali. Web portal HopNaKop je napravio intervju sa  Vesnom Kostadinović, direktorkom marketinga ,,Kraljevi Čardaci Spa”.

Čardaci veći i lepši?

Bilo je hrabro koristiti u kampanji reč ,,bolji” moglo je da se protumači da nismo dovoljno dobri, ali uskoro ćemo zaista biti dosta veći a i bolji samim tim što se osim smeštajnih kapaciteta širi i naš sadržaj.

Novi sadržaj u Čardacima?

Dosta toga novog u Čardacima od ove zimske sezone. Već 29.11. puštamo u rad kamin salu i prošireni kongresni centar. Kamin sala se nalazi uz kongresni centar interesantantnog i toplog je ambijenta i verujem da će biti jedno od omiljenih mesta za druženje naših gostiju u Čardacima. Kongresni centar od ove sezone će moći da primi 500 osoba. Krajem decembra se pušta u rad i novi wellness deo namenjen pre svega najmladjima, velika igraonica, fitness i spa bar.

Šta Čardake odvaja od drugih hotela na Kopaoniku?

Po utiscima gostiju, mislim da je usluga naš veliki adut. Svaki hotel na prvom mestu čine ljudi koji u tom hotelu rade. Ponosni smo na tim Čardaka na čelu sa našim Goranom Stefanovićem. To su ljudi koji imaju razvijen timski duh i svi radimo sa istim ciljem,da gost mora biti u svakom trenutku zadovoljan. Tu dobru energiju koja u Čardacima vlada osećate na svakom koraku. Naravno tu je topao ambijent,stalno osmišljavanje interesantnih paketa, program u Čardacima, odnos cena – kvalitet…

Smatraju Vas svi za najuspešniju ženu u regionu? Koja je Vaša tajna uspeha?

Ja volim ovo što radim. Ja volim Čardake. A kada volite ono čime se bavite vi to radite najbolje što možete. Perfekcionista sam po prirodi, to me je nekada u životu opterećivalo, ali od kada se bavim hotelijerstvom smatram to svojom dobrom osobinom, ali iznad svega toga, ja živim sa čovekom neverovatne poslovne energije. Bilo je na početku teško ispratiti ga u poslu, sada mogu da kažem da smo opasan tim koji se odlično dopunjuje.

Šta možemo da očekujemo od novih projekata u budućnosti?

Za sada što se tiče Kopaonika neće biti novih projekata. Cilj nam je da razradimo i unapredimo nove kapacitete. Pozabavimo se još više ponudama i interesantnim paketima… Firma Prvako, u čijem vlasništvu se Čardaci nalaze, sprema jedan lep projekat u Kragujevcu za sledeću godinu.

Šta možemo da očekujemo u narednoj sezoni od kulturnih manifestacija?

Već sada se radujemo letnjoj sezoni. Naša terasa će biti dosta veća, namenski se radi i bina, tako da je u planu da program bude raznovrstan tokom cele letnje sezone. Već sada smo u pregovorima da letnju sezonu otvori jedna od najvećih, ako ne i najveća zvezda sa ovih prostora. Biće tu i pozorišnih gostovanja, folklora, programa za najmladje.

Kopaonik ima genralni problem sa parkingom šta vi po tom pitanju preduzimate?

Širenjem novih kapaciteta, proširili smo i parking.

Šta sve preduzimate po pitanju kongresnog turizma? Da li ste uspeli u tome?

U tome vidimo dobar potencijal za proleće i jesen na Kopaoniku. U poslednjih tri godine se u Čardacima dosta radilo na kongresnom turizmu. Ugostili smo mnoge velike kompanije, banke, farmaceutske kuće. Mnoge kompanije su nam ukazale poverenje više puta. Zato i potreba za proširenjem kongresnih kapaciteta. Prošle godine je naš kongresni centar dobio jednu od najprestižnijih nagrada za ovaj deo regiona.

Priča se o gondoli u Vikend naselju. Da li imate neku pouzdanu informaciju?

Nažalost ne. Potreba za gondolom je velika. Broj ležajeva u vikend naselju se zadnjih godina izjednačio sa brojem ležajeva u centru. Mislim da bi gondola poprilično rasteretila gužvu na Kopaoniku na stazama i u centru.

Autorski tekst: HopNaKop.rs