Više od 15 hiljada gostiju na četvorodnevnog žurci u čast otvaranja skijaške sezone
Kopaonik, 09. decembar 2016. godine – Ovog vikenda na Kopaoniku je i zvanično otvorena ski sezona. Sedmi po redu Ski Opening Kopaonik privukao je više od 15 hiljada ljubitelja zimskih sportova na našu najpoznatiju planinu.
Organizatori su priredili odličan četvorodnevni program kako na stazama, tako i van njih. Osam odlično pripremljenih staza na kojima ima 30 cm utabanog snega spremni su za prve skijaše, kojih je samo tokom prvog dana bilo više od 2 hiljade, što je rekord na Ski Openingu. Na raspolaganju su im 6 zicara, kao i dva poligona za obuku početnika.
“Pored dobrog skijanja, na Ski Openingu prvi put imamo dve velike muzičke bine, tako da će gosti uživati u dnevnim i noćim žurkama sa popularnim izvođačima, kao i ski takmičenjima i raznim drugim sadržajima tokom trajanja manifestacije. Ove godine Kopaonik će biti epicentar brojnih dešavanja, među kojima su Svetski skup kontrolora letenja, muzički festivali, ski takmičenja i festival vina. Naš cilj je takođe i da privučemo brojne internacionalne skupove, jer je Kopaonik sa današnjim potencijalom više nego spreman za takve izazove.”, izjavio je direktor “MK Mountain Resorta” Nikola Avram.
„Ako se po jutro dan poznaje očekujemo jako uspešnu sezonu. Već prvog dana oborili smo rekord po broju skijaša na stazama. Ove sezone, pušten je u rad i Dečiji grad koji je namenjen najmlađima, sa brojim zabavnim sadržajima koje će im boravak na snegu učiniti još zanimljivijim. Takođe, otvorili smo i poligon za skijanje na Mašincu i nabavljen je novi tabač najsavremenije gerneracije za uređenje staze. Za narednu godinu planiramo da izgradimo garažu koja će imati 350-400 mesta i na taj način će se rešiti problem parking mesta na Koponiku. Tokom ski openinga važi 70 posto popusta na ski karte, a tokom sezone ćemo organizovati 5 Top ski vikenda u okviru kojih nudimo 20 posto popusta na trodnevne i četvorodnevne karte,“ izjavio je Dejan Ćika direktor JP Skijališta Srbije.
Ski Opening Kopaonik održan je prvi put 2010. godine, a nakon šest godina, događaj je postao poznati turistički brend koji svake godine na Kopaonik privlači sve veći broj gostiju iz celog regiona.