Najbolji poslovni rezultati od osnivanja Skijališta Srbije  Ovogodišnja zimska sezona oborila je rezultate prethodne, koja je bila najuspešnija od osnivanja preduzeća, a to potvrdjuje i zvaničan kvartalni izveštaj za prvo tromesečje. Tokom prva tri meseca 2017. godine, javno preduzeće Skijališta Srbije ostvarilo je prihode u iznosu od 878 mil. dinara, što je za 19 posto više od planiranog, a 24 posto više u odnosu na prethodnu godinu. Broj prodatih ski karata povećan je za 20 posto u odnosu na plan, a čak 24 posto više u odnosu na isti period prethodne sezone, koja je do ove godine bila najuspešnija.

Najbolji poslovni rezultati od osnivanja Skijališta Srbije Ovogodišnja zimska sezona oborila je rezultate prethodne, koja je bila najuspešnija od osnivanja

Prvi kvartal u 2017. godini Skijališta Srbije završavaju sa ostvarenom poslovnom dobiti koja je 44 posto viša u odnosu na planiranu. Uporedo sa povećanjem prihoda, poslovni rashodi su manji za 16 posto u odnosu na plan, što za rezultat ima veću ostvarenu poslovnu dobit i ukupnu dobit.

Ovakav uspeh u prva tri meseca i trend rasta prihoda iz sezone u sezonu su još značajniji ako se uzme u obzir činjenica da je upravo završena sezona trajala nešto kraće od prethodne, ali su ipak ostvareni značajno bolji rezultati.

Ovogodišnju sezonu skijanja u Srbiji obeležio je veoma rani početak, čak nedelju dana pre zvaničnog Ski-openinga i skijališta od momenta otvaranja do završetka sezone nisu imala pauzu u radu. Skijaši i borderi su u kontinuitetu više od četiri meseca uživali u odlično pripremljenim stazama.

Za izuzetne uslove za zimske sportove zaslužan je svakako sistem za veštačko osneđavanje, ali i stručnosti i posvećenosti zaposlenih u ski-centrima koji su odlično pripremili staze na samom početku sezone. U prilog odličnim rezultatima govori i podatak da je ove sezone broj skijaša povećan za čak 20 posto u odnosu na prethodnu.