Najbolji poslovni rezultati od osnivanja Skijališta Srbije Ovogodišnja zimska sezona oborila je rezultate prethodne, koja je bila najuspešnija od osnivanja preduzeća, a to potvrdjuje i zvaničan kvartalni izveštaj za prvo tromesečje. Tokom prva tri meseca 2017. godine, javno preduzeće Skijališta Srbije ostvarilo je prihode u iznosu od 878 mil. dinara, što je za 19 posto više od planiranog, a 24 posto više u odnosu na prethodnu godinu. Broj prodatih ski karata povećan je za 20 posto u odnosu na plan, a čak 24 posto više u odnosu na isti period prethodne sezone, koja je do ove godine bila najuspešnija.
Prvi kvartal u 2017. godini Skijališta Srbije završavaju sa ostvarenom poslovnom dobiti koja je 44 posto viša u odnosu na planiranu. Uporedo sa povećanjem prihoda, poslovni rashodi su manji za 16 posto u odnosu na plan, što za rezultat ima veću ostvarenu poslovnu dobit i ukupnu dobit.
Ovakav uspeh u prva tri meseca i trend rasta prihoda iz sezone u sezonu su još značajniji ako se uzme u obzir činjenica da je upravo završena sezona trajala nešto kraće od prethodne, ali su ipak ostvareni značajno bolji rezultati.
Ovogodišnju sezonu skijanja u Srbiji obeležio je veoma rani početak, čak nedelju dana pre zvaničnog Ski-openinga i skijališta od momenta otvaranja do završetka sezone nisu imala pauzu u radu. Skijaši i borderi su u kontinuitetu više od četiri meseca uživali u odlično pripremljenim stazama.
Za izuzetne uslove za zimske sportove zaslužan je svakako sistem za veštačko osneđavanje, ali i stručnosti i posvećenosti zaposlenih u ski-centrima koji su odlično pripremili staze na samom početku sezone. U prilog odličnim rezultatima govori i podatak da je ove sezone broj skijaša povećan za čak 20 posto u odnosu na prethodnu.