Rekordni poslovni rezultati u februaru JP Skijališta Srbije: Za tri meseca ski sezone u ski centru Kopaonik ostvaren je veći promet za 16 posto u odnosu na isti period prethodne godine, što je najbolji poslovni rezultat do sada. Sve veća popularnost domaćih ski centara, odlično pripremljene staze i u uslovima kada nema prirodnog snega, doprinela je tome da ovogodišnja skijaška sezona premaši prošlogodišnju.

Skijaši i borderi odlučuju o pozicijama novih web kamera – gde su najpotrebnije nove kamere? Prema statistikama, web kamere su najposećenija i najzanimljivija stranica na sajtuRezultati poslovanja preduzeća prevazilaze prethodnu sezonu koja je bila ubedljivo najbolja,  pa je na nivou preduzeća februar 2016. godine premašio isti mesec 2015. godine za čak 10 posto. Poslovni prihodi preduzeća, u poslednje tri godine, povećavaju se za oko 25 posto.

Od početka skijaške sezone, koja je na Kopaoniku počela krajem novembra, do danas prodato je više od 140 hiljada ski karata, a ostvareno je više od 3.5 miliona vožnji žičarom. Protekli vikend bio je veoma posećen, pa je na stazama ovog ski centra skijalo više od 12 hiljada skijaša.

Tradicionalno mart mesec predstavlja najlepši period za skijaše i bordere, jer su dani duži, a uslovi idealni za odlično skijanje.

Izvor: JP Skijališta Srbije